minisemester

Imorgon vid den där tiden sitter jag på ett av de tre tågen som ska ta mig till Göteborg C. Funderar om jag idag ska inhandla lite godis o tidningar så att jag har något att göra under de sex timmar som jag ska spendera sittandes. Just för tillfället väntar jag på att C ska vakna så att jag kan börja packa.

Var precis o hälsade på underbara Catherine. Hon fick ett litet smycke av mig som jag har gjort i silverlera. Måste öva o då blev det ett "Cat" smycke som jag tyckte hon skulle ha. Slänger upp en bild senare.
Cat, Vi måste verkligen ses o titta på lite SATC när jag kommer hem igen sen.

Nu längtar jag efter min lilla minisemester i Gbg med Jessica. tjo!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaaajaajaaa snart raring!

2011-03-23 @ 21:52:15
URL: http://jessicasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0