söndagsgöra = ingenting

Så var helgen snart över igen. Eller det är i och för sig imorgon också, OCH då är jag ledig. Ska bli skönt att få en dag där jag i stort sätt inte så göra någonting. Jag har precis gjort ett litet smycke i silverlera. Det ska få torka under natten för att jag sedan imorgon ska putsa och bränna det. Alltid så roligt att få se hur det blir när det är klart.

Ska kanske titta på lite SATC med Cat också, men får se hur det blir. Vore ju väldigt trevligt.

Efter min lediga dag jobbar jag måndag, tisdag och onsdag för att sedan på torsdag kl11:32 hoppa på tåget och bege mig mot Göteborg och underbara Jessica Svärd. Stannar hemma hos sötisen till och med måndagen. Fi fan va kul vi ska ha. Hoppas på fint väder.

Kommentarer
Postat av: Jessica

UNDERBART DESSIREE SNART ÄR DU HÄR HOS MIG :D

2011-03-20 @ 20:31:49
URL: http://jessicasvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0