idag har jag och vädret varit kompisar

Idag har det varit helt underbart väder, vilket de flesta redan visste. Då jag var ledig och Christian skulle jobba passade jag på att själv åka ner till stugan för att gräva lite. Nu är båda rabatterna framför altanen fixade och jag har även lyckats flytta rosbusken och några kryddor till de nya fina rabatterna. Tyvärr har jag inte några bilder ännu, men fint blev det.

Nu väntar jobb i tre dagar för att jag sedan ska bege mig hem till Lohärad där det står konfirmation på schemat på lördagen och fika (födelsedagsfika) på söndagen.

Ska passa på o säga GRATTIS till Stephanie som fyller år idag, och ett GRATTIS i efterskott till underbara Kajsa som fyllde år igår! <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Såhär en vecka i efterhand, TACK söt :)

2011-05-17 @ 16:17:28
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0