L o h ä r a d .

Sitter o väntar på att klockan ska bli 12.30 då det är dags att gå ut till bussen. Bussen tar mig till tågstationen, jag hoppar på tåget som tar mig till Uppsala. I Uppsala väntar pappa på mig och vi åker vidare hem till Lohärad. Ja, jag ska spendera helgen hos mina underbara föräldrar. Imorgon är det dags för min kusin Johans konfirmation, vilket är en av anledningarna till besöket. Imorgon fyller även min kära farfar 80år. Mycket på samma gång. Lite tråkigt att jag inte är vän med vädret idag dock. Jag har även hört att vi inte kommer vara vänner alls under hela helgen. Synd!

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV; JAG MED! Usch!!

2011-05-19 @ 15:55:04
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0