Lördag 7/5 - 2011



Nu har vi gjort fint i rabatten igen. Två nya blommor har planterats och vi har möblerat om lite bland de som planterades förra sommaren. En rabattkant är fixad, dock saknas det en bit som kommer senare.
Underbart fint blev det!

Pappa har också försökt förklara för mig hur jag ska klippa ner min rosbuske varje år. Tror han kommer få visa det igen samma tid nästa år då jag troligen inte kommer komma ihåg hur jag skulle göra.

Hittade även på de båda rabarberplantorna som jag trodde var döda + att vi hittade tecken på liv ifrån en blomma som förra året blev överkörd av gräsklipparen, vilket jag trodde var slutet för den. MEN ICKE DÅ.
GLÄDJE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0