Falubo

Fortfarande ingen ordning. Massor av kartonger överallt. Idag har vi lyckats få igång både diskmaskin och tvättmaskin så nu är det bara o diska och tvätta non-stop. Sen hoppas vi att vår torktumlare hittar hit på måndag.

Imorgon är det dags att jobba igen. Känner att jag skulle behövt vara ledig i en vecka extra eller något. Börjar i och för sig först kl14 imorgon vilket gör att jag kanske hinner fixa något innan jobbet. Annars längtar jag till torsdag då vi ska brumma iväg till IKEA i Uppsala och shoppa loss. Behöver få bort lite kartonger här hemma tills dess tror jag.

Idag tittade jag in hemma hos Catherine en sväng. Hade lite tidspress på mig tyvärr, men vi hann i alla fall titta på 2 avsnitt SATC + att vi gjorde en liten provuppsättning på hennes bröllopsfrisyr. Tror set kommer bli jättefint. Frisyren passade verkligen den blivande bruden. Sen snart måste vi även pröva makeupen så att vi hittar någe som passar där också.

Nu ska jag glo på lite Grey's Anatomy innan det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: catherine

Nu vill vi ha bilder från huset ert! Spelar ingen roll om det är rörigt!!!

2011-10-02 @ 10:41:43
URL: http://www.laconian-shield.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0