stillastående.

Det står lite still här hemma. känns som om det är mest jobb på schemat. Det är fortfarande flyttkaos, även om det börjar närma sig ett hem med små små steg. Bilder kommer när man ser vad som finns under alla kartonger. Vi var till IKEA i förra veckan. Då tog vi först en tur hem till mamma & pappa för att sova där innan det var dags att åka till IKEA i Uppsala. Vi fick med oss en hel del saker hem därifrån, så som en köksbord och ett hobbybord + massor av småsaker. Köksstolar har vi hittat på fyra stycken gamla stolar som vi ska fixa iordning med lite färg och ny klädsel till sitsen. Tror det kommer bli superfint. Sängram står vi fortfarande utan vilket är lite tråkigt. Så det blir nästa sak att leta efter.

I förra veckan fick vi även hem vår nya torktumlare och dammsugare. Är supernöjd med båda. Dammsugaren var en inflyttningspresent från mor&far. Precis vad vi behövde.

Idag var det långdag på jobbet och imorgon blir det samma sak. Sen är jag ledig lite och ska försöka fixa iordning lite hemma. Lovar att skynda på med lite bilder på hemmet!

Nu ska jag i alla fall sova. Är så sjukt trött att jag skulle kunna sova kl:20 på kvällarna.
Mycket nu med flytt o jobb känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0