Längtan.

Idag är en sådan dag då jag längtar någe otroligt efter att få flytta in i nya lägenheten. Tittar igenom IKEA-katalogen o hittar tusentals saker som jag vill inhandla. Tur att vi i alla fall får ett presentkort där som bidrag. Imorgon är både jag o Christian lediga, vilket resulterade i att jag la fram det roliga förslaget om att vi ska göra en insats i att packa.

Igår var vi ut och käkade middag med jobbet. Mycket trevligt som alltid. I alla fall under den största delen av kvällen. Ikväll ska jag in till falun och ta en snacka-skit-promenad med finaste Lisa. Nu tänkte jag allt titta på lite Grey's Anatomy för att sedan kanske hinna med o städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0