- 55 dagar

Nu har jag i alla fall blivit beviljad 75% graviditetspenning (först fick jag ingenting). Alltid något. Väntar på att papprerna ska komma sen är det dags att vara hemma ifrån jobbet. Idag är jag ledig och det är dags för ett till besök hos barnmorskan. Sist hade jag inte ökat någe i vikt, vilket resulterar i att jag står kvar på +5kg. Får se om det har hänt något idag, men det tycker jag att det måste ha gjort. Idag går jag in i vecka 33 (32+0) och det är 55 dagar kvar till beräknad förlossning. Nu börjar det ju faktiskt närma sig.

Igår var jag och Christian ut och åt, vilket var mycket trevligt. Det blev en lite för tidig 7-års middag nere på stan. Vi firar 7 år den 23 april. <3

Nästa helg kommer mamma och pappa upp på besök. Som jag längtar. Hoppas på lite fint väder så att vi kan vara nere vid stugan och grilla och städa lite.

Under Christians nästa frivecka ska vi försöka ta oss ner till Sockholm och träffa Emma för en gravidfotografering.

Nu ska jag däremot äta frukost och sedan åka iväg och handla lite. Tänkte kanske baka en sockerkaka.

Kommentarer
Postat av: catherine Åslund Oppegård

Åh 7 år! Det är länge det, mysigt! Vad kul att ni ska på gravidfotografering, det är något jag ångrar att vi inte gjorde :(

2012-04-12 @ 18:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0