desireedesign - silverlera .


dags att bränna silversmycket.


hängsmycket innan det ska brännas


Båda silverlerasmyckena är brända och väntar på putsning.


Smyckena är putsade.


De färdiga smyckena. Ett hängsmycke och ett matchande armband.



Min kusin Niklas fick mig att plocka fram silverleran och pärlorna igen när han ville beställa en födelsedagspresent till sin flicka. Temat i smyckena fick bli hjärtan, tillsammans med enkla färger. Jag blev nöjd med resultatet och jag hoppas att den nya ägaren tycker om dem.

Hängsmycket är helt handgjord utav silverlera och är nu i finsilver 999 och sen är det en liten ofärgad cubic zircon som dekoration i blomman. Till armbandet gjorde jag ett litet hjärta i silverlera, vilket ska matcha ihop armbandet med hängsmycket. Hjärtat på armbandet är helt enkelt handgjort och är i finsilver 999. Resten av delarna i armbandet är av sterling silver 925 och sen är det swarovskikristaller och sötvattenpärlor som bygger upp resten av armbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0