födelsedagskalas

Igår var det alltså den 4 februari och Desirée fyllde 24år. Jag älskar verkligen födelsedagar. I år har jag däremot inte riktigt hunnit med och förstå att det var dags för födelsedag, precis som jag inte riktigt fattade att det blev julafton helt plötsligt heller. Jag har i alla fall haft en underbart trevlig helg med hela familjen här. Önskade mig endast en sak i år, pengar till ett 3D-ultraljud, annars har jag inte kommit på något som jag behövde eller ville ha. Så nu är det bokat, den 9 mars ska jag och Christian få se vår lille flicka igen. Eftersom det ultraljudsbesöket är i Stockholm och jag är fullt uppbokad på jobbet passar vi på att ta ett besök till IKEA på samma gång för att inhandla bebissaker. Utöver ultraljudet fick jag bl.a. tårtfat, baksaker, bebisstrumpor, presentkort, smink och TV-serie.

Nu ska jag städa lite innan Christians brors familj kommer hit på lite fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0