tårta

 

Christian ville bjuda på tårta på jobbet och tyckte jag skulle göra en tårta som liknande en pappersrulle då han jobbar på ett pappersbruk. Sen skulle det stå lite namn uppe på tårtan. Detta är första tårtan jag göra med sockerpasta och var lite osäker på hur det skulle gå att täcka tårtan. Allt gick faktiskt bättre än väntat, speciellt med tanke på att jag inte hade så mycket tid på mig. Nu har jag några rosor av sockerpasta liggandes i kylskåpet som jag ska dekorera en tårta med framöver. Måste träna lite så att jag vet vad jag vill göra för tårta när jag fyller år.


Kommentarer
Postat av: catherine Åslund Oppegård

cool, hur fan fick du till rullen i mitten? ser väldigt trovärdig ut =) ja SATC är på sin plats :)

2012-01-17 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0