paket i brevlådan

 
Igår trillade det ner ett till paket i brevlådan. Nu börjar det bli mycket kläder hemma. Jag måste titta igenom kläderna och sortera fram lite nya kläder nu när lillskruttan växer sig större. Var hos BVC igår och nu väger hon nästan 4,4kg och är 54cm lång. Paketet som kom igår var i alla fall ifrån min moster Margit med familj. Tack så jättemycket. Supersöta sommarkläder.
 
Idag lyckades mamma hitta hit och ska stanna här några dagar och göra mig och Elina sällskap medan Christian jobbar. Med sig hade hon lite presenter, bl.a. en babysitter och ett Babybjörn bärsele + en del kläder såklart. TACK TACK. Sen hade hon även med sig en badbalja som jag hade frågat om hon kunde köpa i Norrtälje då det var så bra pris där. Det är en sådan där smart som man kan vika ihop så att den blir platt. PERFEKT!
Så nu ska Elina få bada någon dag framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0