Midsommar

Så var midsommarhelgen över. Det blev lite firande nere vi stugan. Jag började fira midsommar med 39-gradig feber och mjölkstockning. Nu är febern borta och det är bara mjölkstockning och sår kvar på listan. Kämpar på här hemma för att kunna börja amma igen. Midsommarhelgen har i alla fall varit trevlig, även om jag var i stort sätt frånvarande hela midsommarafton. Igår hade jag lite mer energi då febern i alla fall var borta. Min mamma, pappa och mina bröder har varit här hela helgen. På midsommarafton var även svärmor/farmor med och firade nere vid stugan. Vi har ätit gott och tagit det lugnt. Elina har lyckats kissa i soffan, men i övrigt varit väldigt duktig. Fina lilla prinsessa. Jag slänger upp lite fler bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0