Lilltjejen i 3D <3


Ansiktet. Här syns både mun, näsa och ögonlocken.


Igår var vi iväg på 3D-ultraljudet på Tittut Ultraljudsklinik i Stockholm. Det var riktigt mysigt att få se vår lille flickebebis i magen. Som jag misstänkte var fröken inte på humör för att visa upp sitt fina ansikte så mycket som jag hoppats på, men några bilder blev det allt. Mestadels låg hon och gömde sig bakom både händer och fötter. Allt såg jättebra ut fortfarande och hon ligger mitt i viktkurvan. Som jag längtar efter vår lilla prinsessa. <3

 


Ansiktet i lite profil med ena handen för munnen.

 


Både han och fot uppe vid ansiktet. Foten til vänster och handen vinkar lite fint till höger.
Sen ser man både näsa och mun.

 


Mestadels ville hon som sagt ligga med händer och fötter i ansiktet, vänd mot moderkakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0