uppdatering.

Imorgon är det dags att påbörja v.28 och ett besök hos barnmorskan väntar. I övrigt ska jag befinna mig på jobbet hela dagen (7-20), men tänkte faktiskt försöka sluta kanske kl:18 då jag skuttar in i bilen och vi rullar mot Lohärad för övernattning. Får se om lillfröken har lust att sparka lite så att mamma och pappa för känna. På fredag är det sedan dags för det efterlängtade 3D-ultraljudet i Stockholm. Hoppas allt att lillbebisen inte är för blyg och har lust att visa sitt fina ansikte. <3 sen blir det hemresa, men innan vi kommer hem ska vi titta in på IKEA och inhandla bebissaker och lite småsaker till lägenheten. som jag längtar.

Nu måste jag packa. Sen sova. Det är lång dag som väntar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0