vecka tvåa-sjua.

Idag påbörjas alltså vecka 27. Tiden bara flyger iväg. Nästa vecka är det dags för ett besök hos barnmorskan igen + att vi ska dra till Stockholm och titta på vår lille flicka i 3D-ultraljud. Sen ska vi även göra ett besök på IKEA och inhandla bebissaker och kanske något annat fint till lägenheten.

Dagen till ära är jag faktiskt ledig. Otroligt skönt väder är det ute och vårkänslorna är på topp. Har precis varit ute på en långpromenad med Lotta. Rikigt trevligt. Nu ska jag städa lite för att sedan kika över på en fika hos självaste grannen. mys.

På måndag har jag lyckats boka in mig på ett gravidyoga-pass. Spännande. Måste se till o röra lite på mig nu så jag inte blir en soffpotatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0