en hel hög med bebiskläder.


Dags att tvätta bebiskläder.



Jag och Christian har nu köpt våra första bebiskläder. En del av dessa åker ner i förlossningsväskan.



Fick med mig de kläder mamma hade köpt i strl 50 hem.


Vi fick även de kläder svärmor hade köpt i strl 50/56.



Nu har jag tvättat upp alla bebiskläder som vi hade hemma. Jag och Christian har faktiskt köpt några få bebisplagg nu, så att vi skulle ha det vi ville ta med oss till förlossningen/BB hemma. Sen har vi fått de plagg som min mamma och christian mamma hade köpt i strl:50. Sen har vi ju fått jättefina kläder av Steph och av Louise. Allt är i alla fall tvättat nu och nerpackat i väska eller byrå. Jag har även tvättat upp sängkläder till både spjälsäng och barnvagn. Tvättat och klart i väntan på bebis.

Sitter  nu och funderar på vilket rum jag ska ta och städa idag. Badrummet är klart, så nu är det hall, kök/vardagsrum, sovrum och hobbyrum kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0