sommarglädje




Tisdag och onsdag var både jag och Christian nere vid stugan och fixade med massor av saker som är kvar att göra inför sommaren. Jag stod för skrapning och målning av fönster. Nu är det snart klart.
Idag har Christian börjar jobba igen och jag har varit på besök hos barnmorskan för att sedan åka vidare och hälsa på en sväng på jobbet.

Det gick finfint hos barnmorskan och lilltjejen är nu fixerad. Skönt. Magen hade vuxit på sig bra och har nu ett mått på 36cm. +2cm på två veckor. Nu behöver hon inte växa mycket mer, tycker det börjar bli lite tungt att bära på henne. Min viktuppgång ligger på totalt 9kg nu. Får se om jag hinner gå upp någe mer nu innan det är dags för vår prinsessa att komma ut.

Imorgon ska vi åka iväg och hämta vår barnvagn. Vi har försökt fixa lite plats i förrådet så att vi ska kunna förvara den någonstans. Tror det blir bra. Eftersom vi ska hämta barnvagnen i Borlänge ska vi passa på att kika på lite annat på samma gång. Mysigt.

Övrigt - ja, sommaren har hittat hit. Det var ju väldigt trevligt.
Hoppas vädret håller i sig då mamma och pappa ska komma upp på besök nästa helg.

Det var lite uppdatering från de senaste dagarna, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: catherine Åslund Oppegård

Ååååh spännande!!! Med både magen och stugan ;)

Dina bilder blir konstiga numera :/ Halva försvinner liksom.... vet inte om det ser lika ut på din dator...

2012-05-25 @ 10:19:33
URL: http://www.tygdockan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0