söndagen den 27 maj .






Idag har varit en väldigt trevlig dag, eller hela helgen har varit trevlig. Igår var jag och Christian på dop. Söta lilla Hilma skulle döpas. Jättefint var det. Efter dopet gick vi förbi stugan en sväng där svärmor bodde under helgen. Vid stugan var även Erica, Linus, Oliver och Michelle. Underbart väder. Efter någon timmes besök fick Christian köra mig till Grycksbo där jag hade bestämt träff med Catherine. I vanlig ordning blev det mat ifrån Tzatziki och godis till efterrätt. Vi tittade på SATC-filmen och skrattade sedan till Eurovision på TV. Hade otroligt trevligt. Måste ses snart igen.

Idag har jag och Christian tagit en lugn och trevlig dag ute i solen. Vi tog en tripp bort till plantagen där jag köpte med lite blommor till stugan. Vi åkte vidare till stugan och hälsade på svärmor en stund för att jag sedan skulle ta tag i lite planering/omplantering. Fint blev det. Och så grillade vi såklart.

Så var helgen slut och en ny vecka väntar. Christian jobbar eftermiddag nu månd-onsd, vilket är otroligt tråkigt. Imorgon är däremot en fika inplanerad med Lisa och Lotta så det går ingen nöd på mig. Ska planera något för tisd och onsdag också så att jag inte blir uttråkad. Måste ha någon lugn sysselsättning så att jag inte bara går och väntar på det som komma skall. Sen till helgen kommer mamma och pappa upp. TREVLIGT!

Kommentarer
Postat av: malin

jag bara älskar gravidmagen! :) börjar bli tungt nu kan jag tänka mig.. inte långt kvar nu:) Sköt om dig. Kram

2012-05-28 @ 19:31:49
Postat av: Svärmor

Det var en underbar helg, tusen tack för besök och att jag fick låna stugan!! Kram.

2012-05-28 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0