underbara sommar

Vilket underbart väder denna sommar har bjudit på. Vi har haft fullt upp hela tiden känns det som. Förra veckan kom vi hem till Falun igen efter en vecka i Lohärad. Helgen bjöd på sleepover hemma hos Catherine och sönerna, vilket var väldigt trevligt. Igår blev det en tur ner på stan med Helena och Gustan och sedan på eftermiddagen åkte jag och Lotta och hälsade på två veckor gamla Julius och nyblivna föräldrarna Lisa och Elias. Julius - Så söt liten skrutt. har verkligen Elina varit så liten? Idag blev det fotografering av mig och Elina med duktiga fotografen Malin. Hade en övertrött dotter som jag försökte hålla glad så att vi skulle få några bra foton. Tror det blir några fina konstverk att hänga på väggen här hemma. så nyfiken nu! :)
Nu i veckan någon gång blir det besök av mamma och pappa också. Än har jag några lediga dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0