finaste småttingarna

Elina har börjat kramas och pussas. Så söt.
Såg att det var en vecka sedan jag uppdaterade igen nu. Jäklar hur tiden bara springar ifrån en ibland. För en vecka sedan fick vi äran att åka iväg till Grycksbo och träffa finaste lilla nyfödda Hayden. Så otroligt liten och underbar. Självklart var det även trevligt att få träffa storebrorsan Anakin och numera tvåbarnsföräldrarna Catherine och Björnar. Ses snart igen!
Anakin och Elina är så söta när de ses. De kramas och leker. Ibland känns det nästan som om de var dem som var syskon. Så gulliga mot varandra.
 
Idag fick jag & Elina sällskap av Helena & Gustav till utebadet i Slätta. Dagen bjöd på fint väder och jag är numera inte likblek i hyn i alla fall. Elina blev helt överlycklig över att få bada, gladare unge får man nog leta länge efter. Vi badade i både stora poolen och lilla babyplaskpoolen. I babypoolen vandrade Elina runt och gjorde lite dansmoves, ramlade till med ansiktet ner under vattnet utan att bry sig det minsta. Allt var bara roligt HELA tiden.
 
Vår prinsessa har förresten blivit en riktig dansprinsessa och utvecklar sina danssteg hela tiden.
 
Juste, jag har varit iväg på min första joggingtur på läääääänge. Nu jäklar ska det bli ändring i vardagen. Träning och bättre matvanor står på schemat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0