Ett år senare

Imorgon ska jag göra ett försök till att uppdatera här. Vi har haft fullt upp med flera kalas för vår lilla 1-åring här hemma. Jag har bakat tårtor så att till och med jag har fått nog och gärna håller mig ifrån tårtbak några veckor i alla fall. ;)
 
Tänk att det har gått ett år sedan vår prinsessa föddes, helt sjukt. Ett magiskt år med både roliga och jobbigare tillfällen. Hon är klart den bästa som finns för oss. <3 Jag har inte lagt in bilderna ifrån hennes födelsedag på datorn ännu, fixar en ny uppdatering imorgon med det. Tack till alla som ville vara med och fira Elinas stora dag, och tack till alla jättefina presenter! Tråkigt var det att dagen till ära bjöd på massor massor och åter massor av regn, och vi inte kunde fira nere vid sommarstugan. Får bli en mysdag där någon annan gång i sommar.
 
Istället för en bild på 1-åriga Elina bjuder jag på en bild på nyfödda Elina. Så liten, så go <3

 
Jag och magen några timmar innan det visade sig vara dags att åka in,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0