2014-03-14

Om jag ska hitta en ljuspunkt i min arbetslösa vardag så är det att jag äntligen har haft tid att komma ikapp med städningen här hemma. Det är underbart. Jag har även kommit igång med träningen och jag och Emelie peppar varandra inför Beach 2014. Nu jäklar ska vi komma i form. Annars, näe jag får nog lov att hitta ett jobb då jag med störta sannolikhet kommer klättra på väggarna snart.
 
Jag har bestämt mig för att, mellan allt jobbsökande, börja pyssla ihop Elinas fotobok - Vilket jag har tänkt göra sen hon föddes. Kanske är dags nu. Klickade precis hem lite scrapbookingmaterial och hoppas leveranstiden på dessa går fort fort fort.
 
Förresten kan väl alla försöka trolla med knäna och få bort snön som beräknas komma under helgen/nästa vecka?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0