äntligen ONSDAG!

Så var det onsdag igen. Onsdag är som min lördag. Idag är det äntligen Grey's Anatomy igen.
Sitter just nu och väntar på att Elina ska somna för att sedan ladda upp med godis och cola. Jag vet, låter superfånigt kan man tycka. Men så är det. Viktigt :)
 
Imorgon väntar också en väldigt bra dag. Imorgon kan jag säga att det äntligen är torsdag också. Då är det dags för mig och Emelie att ha filmkväll med pizza, cola, godis och chips. Då vi försöker vara nyttiga och träna ordentligt i övrigt är det vår lilla lyxkväll då vi får vara onyttiga som bara den.
 
Sen ser det ut som om mina föräldrar kommer upp och hälsar på i helgen.
Mycket trevligt som väntar de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0