Andra advent



Andra advent.
Tiden går så fort, det är redan den 7/12 och det är inte långt kvar tills julafton är här, 2½ vecka bara. Plötsligt är vi där. Idag har jag varit in en stund på julmarkande tillsammans med min älskling och mor&far. Det var bara så himla kallt, men mycket folk var det i alla fall, trevligt.
Ska sätta mig och pyssla lite med min hemsida snart. Kajsa, min kära kompis, jobbar för fullt med den sida som tillslut ska upp. Jag hade dock tänk piffa till den sida som är. Ta en titt på hur den ser ut nu!
Det går som sagt var att beställa redan nu, broschyrerna ligger uppe så att man kan titta på alla smycken (fler kommer dock tillverkas, + alla specialbeställningar jag får in lite då och då).
Har beställt lite nya pärlor, samt kikat på annat jag ska beställa. Så hoppas jag får ett eller två paket i brevlådan i veckan nu. Mycket roligt! Nej, nu ska jag göra lite nytta.Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0