hjärteligt halsband.



Titta på detta. Jag tog mig faktiskt i kragen och pysslade ihop ett halsband nu under kvällen.
Detta är faktiskt en specialbeställning, men vet inte om det var exakt så här halsbandet skulle se ut. Det får dock se ut så här så länge tills jag får en möjlighet att fråga om det ser bra ut eller om något ska ändras. Det är ett halsband utav svart runda glaspärlor tillsammans med ett stort svart glashjärta. Gulligt va? ;)

Imorgon ska mor min ha möte hemma så att hennes arbetskamerater får se alla tomtar vi har (vilket vi har i mängder) och samtidigt kommer de nog invadera mitt smyckesbord för att se vad som finns. Så får se hur det går! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0