julklappsinhandlingen klar.



Nu har jag varit väldigt dålig på att skriva här igen. Det ska bli ändring jag lovar! :D
Jag har inte gjort så där jättemycket de senaste dagarna, men på något sätt har jag det. En sak som jag vet i alla fall är att jag är klar med julklappshandeln. Helt otroligt! Tror inte jag har varit klar så här tidigt någon gång. En dum grej med det är att jag fortfarande vill handla julklappar, vilket kan göra att det blir ännu mer. Nej, jag får försöka hålla mig ifrån det. Får helt enkelt vara nog nu. Har köpt en hel del! (a)

Har beställt lite pärlor också. Hoppas att det kommer snart. Jag ska göra ett nyårshalsband till Louise. Samt ett annat halsband, + att jag tänkte pyssla ihop lite "nyheter" till hemsidan.
www.desireedesign.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0