julshopping



Jag har varit jättedålig med att skriva här de senaste dagarna, men det känns knappt som om jag har varit hemma. Därmed problemet med att sitta vid datorn och kladda ner några rader. Nu sitter jag dock här, även om jag är lite upptagen, men tänkte i alla fall berätta att jag och söta Louise var in till storstaden och julshoppade lite igår. Det blev verkligen en hel dag och jag är nu i stort sätt klar med alla julklappar. Tror aldrig jag har blivit klar så här tidigt någon gång förut (a)
Vi tog även en sväng förbi NK och kollade på julskyltningen, men tyckte inte det var sådär jättemycket att se. Vill se mer tomtar där jag (;

Det var i alla fall en jättetrevlig dag på stan, och även en trevlig kväll sedan när vi kom hem. Mer bilder om det kommer snart, men nu ska jag gå iväg och vara social igen. En del av släkten är nämligen här på lite jul-fika-besök!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tacktacktack för en mysig helg :)

...väntar med spänning på resten av bilderna.. ;)

2008-12-14 @ 18:40:05
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är verkligen jätte duktig! Riktigt snygga smycken! :) Kram Malin

2008-12-15 @ 19:21:45
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: esme

hej!tycker dina smycken e jättefina, men ja reagerade på de "billigare" priset. tycker du gärna kan ha högre priset på smyckena, för de e dom absolut värda, sen måste man också uppskatta o värdesätta sitt arbete.Hur som helst,jättefina smycken men ja undrar varifrån du beställer all material?Du kanske kan tipsa om någon bra sida, vore tackam för de =).

MVH/ esme

2008-12-16 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0