sex and the city



Det blev träning idag, och det gick faktiskt bättre än väntat. Hoppas jag inte ligger sjuk imorgon bara, är jag pigger så åker jag iväg och tränar mitt sista styrketräningspass för denna säsongen.
Nu tänkte jag slå mig ner i soffan och kolla på lite "sex and the city". Började kolla på serien igår, eftersom jag fick boxen med alla säsonger i julklapp. Har tittat på tre stycken tror jag och nu ska jag fortsätta. Det är så lätt-tittade avsnitt och man fastnar direkt. Eftersom jag har varit iväg och tränat idag så har jag inte hunnit sitta vid smyckesbordet utan det får bli imorgon. Kanske dyker upp lite nyheter under nästa vecka!
Fick även en julklapp till idag av mor, id.BareMinerals foundation (startkit). Mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0