smyckesdelar saknas

Idag tänkte jag att jag skulle sätta mig och göra ett halsband som jag har tänkt på ett tag, men då visade sig det att massor av mitt basmaterial var slut. Inge bra, inge bra alls! Tror jag har beställt lite i en beställning som jag hoppas dyker ner i brevlådan imorgon. Hur som kunde jag helt enkelt inte göra det jag hade tänkt så jag städade, tvättade och fixade med disken istället. Ojojoj va duktig jag är ;)

Hoppas på att alla delar till Louise halsband kommer snart så att jag kan göra klart det till henne så att hon får se det innan nyår och kan godkänna det! (a)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa, det hoppas jag också! :D

Men det där blir nog bra ;D

2008-12-18 @ 12:21:29
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0