tomtar och troll



TOMTAR
Jag, Christian och min mor & far var som sagt var ner på julmarkaden i söndags. På julmarknaden hittade jag och mamma dessa underbart söta tomtarna. De är jäättesmå och hur gulliga som helst, så mamma kunde helt enkelt inte låta bli att handla några stycken.

Idag hoppas jag att det kommer lite pärlor i påstlådan, för då kommer jag sätta mig direkt och pyssla ihop lite smycken. Så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder på nya smycken här, vilka även kommer finnas för beställning på min hemsida.

www.desireedesign.se

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv:

Klart jag inte har glömt! :D

duu.. jag glömde mina joggingbyssor på träningen, tog du dom? (a)

2008-12-09 @ 19:40:40
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0