fredag hela veckan

Så var det fredag igen. Tiden går så fort att man knappt hänger med (nu låter jag som en gammal dam eller ngt "tiden går så fort, ack ack"). Känns som om fredagen dyker upp hela tiden och resten av veckan hinner man inte med. Fredag hela veckan helt enkelt(?) Har varit vaken i över en timme nu, och börjar väl känna mig lite vaken. Har fått i mig frukost, medan jag kollade på lite Nyhetsmorgon på TV4. De hade lite julbord där, vilket få en att längta mer och mer till julafton. Idag är det dystert, riktigt dystert ute. All snö vi hade är snart borta. Smälter smälter smälter.

Idag bjuder kvällen på träning, precis som varje fredag. Kl:16 åker vi ifrån Norrtälje och runt TIDIGAST kl:22 kan vi räkna med att vara tillbaks i Norrtälje. Det är ju besök på pizzerian efter träningen, som vanligt.

Men nu hade jag faktiskt tänk göra lite nytta. Kanske städa lite. Fixa fint på rummet. Hänga upp lite lampor ute kanske. Läsa på om vad som gäller med mitt företag (som jag skulle gjort för länge sen), eller något annat halvsegt som måste göras. Todello!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0