idolfredag

Söta örhängen ifrån www.cocoo.se
Fredag=idolfredag. Varje fredag sitter jag hemma och tar det lugnt framför idol på TVn. Och varje fredag hoppas jag (fast jag vet att det inte kommer hända) att Johan Palm ska åka ur. Tyvärr men jag tycker inte om hans sång eller framträdanden. Idag hängde han faktiskt löst till min stora förvåning, men GLÄDJE. Nej, han åkte ju inte ut. Det fick Lars göra (vilket var förståligt denna fredag), men det är ett steg närmare den fredagen då det händer.

Förutom det så har jag hittat ett par så söta örhängen här på Internet. På sidan www.cocoo.se hittade jag detta hjärtformade söta öronsmyckningar. Vill ha. Klicka här för att komma till dessa skönheter.

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar:

Skönt att jag inte är ensam ;)

2008-11-07 @ 23:03:02
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/
Postat av: Anna

haha aa, jag kan inte sluta skratta när jag ser tröjan :D

2008-11-07 @ 23:29:34
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0