Ticketicktack

Denna torsdag har jag varit hemma (som vanligt) och på eftermiddagen åkte jag iväg på träning (som vanligt). Inte mycket variation i mitt liv heller(?). Träningen var riktigt jobbig och jag var bara en skakig kropp när träningen var slut. Fy. Har knappt återhämtat mig än (nästan 4 timmar senare). Är inte van vid det där.

Imorgon skulle dagen/kvällen bjuda på trevlig idolkväll tillsammans med Louise, men så blev visst inte fallet. Tråkigt. På lördag däremot får jag i alla fall trevligt sällskap. Jag och FRISKA Kajsa har äntligen lyckats boka in dag då vi kan umgås lite. Båda kommer väl vara helt slut efter en hel dags träning, men det gör inget.

Istället för att vara social får jag väl tillägna min tid tillsammans med mina kära pärlor under morgondagen. Kanske kan få något vettigt gjort där. Väntar bara på de redigerade bilderna ifrån fotograferingen, samt en hemsida.

arbetsplatsenarbetsplatsenarbetsplatsenarbetsplatsenarbetsplatsenarbetsplatsenarbetsplatsen

Nej, nu börjar tiden ticka iväg mot sovtajm och jag ska bege mig mot sängen. Måste bättra mina sovtider. Gå och lägga sig i tid och gå upp tidigare. Inte lätt, men jag måste skärpa mig. På det sättet kanske jag kan få lite vettigt gjort.

Kommentarer
Postat av: jannica

Hejsan allt bra med dig?

2008-11-07 @ 13:18:56
URL: http://straweberry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0