tid för Kajsa

Fina Kajsa <3

Igår var det träning för hela slanten. Heldag på Bosön för hela Rånäs 4H.
10.00 kom vi dit (jag var duktig och körde) och sedan runt halv sex åkte vi därifrån. Den underbara tösen Kajsa följde med mig hem och vi hade det trevligt med lite chips och film. Pratade även om min hemsida och jag kläckte lite bra idéer till Kajsas projekt. Ses alltför sällan då vi har riktigt trevligt när vi ses.

Imorse när vi vaknade hade båda en otrolig träningsvärk. Usch, det värker fortfarande otroligt mycket i min rygg och så känns det lite i baksida lår när jag reser mig upp och vandrar lite. Tur att det får en att känns sig duktig i alla fall, för vi tränade på bra igår. Klapp på axeln till oss alla!

Kommentarer
Postat av: Louise

Många klappar på axeln om jag får be, Jag bad pappa ställa bilen på en handikappsparkering idag! Tänk dig då hur min kropp mår ! ;)

2008-11-09 @ 21:24:54
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0