vackrasmyckensompassarihop

Matchande halsband, armband och örhängen ifrån desireedesign.


Idag har jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen och försökt få ihop en "brochyr" med en del av mina smycken, men det visade sig att jag satt i fel program så filen blev ofantligt stor tillslut och kommer nog få göra om det i ett annat program senare om jag vill få en pdf-fil som inte tar trehundra år att öppna.
Lyckades i alla fall skriva ut en någerlunda samling på papper som min mor kan ta med till hennes jobb imorgon.
Det är alltid något.

Någon som är intressead av mina smycken. Hör av er till mig på:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar; ja verkligen hehe! en träningsrik onsdag helt enkelt ^^

2008-11-12 @ 23:28:17
URL: http://kvarfordh.blogg.se/
Postat av: Mina små försök till att bli en bra fotograf

Svar: Ja jag ska försöka hålla koll på henne i alla fall. Men det är inte alltid så lätt ;) haha

2008-11-13 @ 08:44:29
URL: http://des.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0