Lördagen ,

Dagen idag då, jag har faktiskt städat idag. Så nu är det fint här hemma igen, i alla fall i köket, vardagsrummet och hallen (bara sovrummet o badrummet kvar). Sedan var jag och Christian iväg till hans moster för att hjälpa till med flytten. Sedan åkte vi hem och åt ost&skinkpaj som var maträtten för dagen, mumsigt!

Just för tillfället sitter jag och slötittar Date movie på 5an. Christian är och hälsar på hos sin bror. Själv tänkte jag kanske pyssla lite men har fått så otroligt ont i ryggen/axeln, har haft det sedan tidigare idag men förstår inte varför jag har fått så ont. Hoppas det går över till imorgon.

Ja, det var min lördag det.

Kommentarer
Postat av: cat

Fan va duktig du är bruden! Jag tog också lite initiativ här hemma igår och putsade alla fönster, var välbehövligt! Trasan jag putsade med var alldeles grå och äcklig efteråt!

2009-08-30 @ 10:34:19
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0