middag ,


Lasange till middag ,

Blev nästan lite stolt över mig själv idag när jag lagade lasange till middag. Slog upp det i kokboken och satte igång med matlagningen. Resultatet blev helt godkänt i alla fall.
Nu är även matlistan för nästa vecka klart (allt förutom söndag), vilket känns otroligt skönt.

Christian har gjort en cheesecake under kvällen också, och just för tillfället står den i kylskåpen på kylning. Klar om en eller två timmar så då blir det lite fika.

När jag skulle kolla om lasangen var klar brände jag mitt finger, vilket inte var så skönt. Har fortfarande ont :(

Jag har letat lite efter en kattras som är liten. En innekatt som inte blir allt för stor, men har haft svårt att hitta någon.
Någon som har någe koll på en liten kattras?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Burma :)

2009-08-26 @ 21:37:17
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0