pyssla ,


pyssel, pyssel, pyssel

SItter åter igen och väntar på att Christian ska vakna. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vilket troligen kommer resultera i att jag sätter mig och spelar sims snart(?) lat jag är. Diskat har jag redan gjort, och tvätta kan jag inte göra när han sover. Träningen består av styrketräning idag då jag har flyttat om lite bland dagarna för att få det att gå ihop imorgon och på måndag. Imorgon ska jag nämligen åka hem till Malin och dit ska även Anna som ska vara modell för dagen, helt enkelt är det fotografering som står på schemat. Men innan det blir det träning, så upp tidigt imorgon.

För övrigt så har jag kommit igång och pysslat lite och har därmed även beställt hem en del scrapbooking material. Dock kommer jag få det först nästa vecka, vilket är riktigt surt då jag ville ha det igår. Vill pyssla hela tiden, men nu får jag nog vänta tills det nya materialet kommer med posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0