uppdatering ,

Har precis ätit, kebabrulle(!), och är väldigt mätt för tillfället. Från och med imorgon blir det inge mer snabbmat/hämtmat utan det är laga mat hemma som gäller. Har gjort en matlista för resten av veckan, så nu vet jag i alla fall vad för mat som ska lagas till middag under fram tills söndag. Sedan ska jag skriva upp maträtter till nästa vecka också så det är klart. Allt är även hemhandlat till middagarna under denna vecka, samt lite till nästa vecka. Otroligt skönt!

Jag har diskat all disk som var efter helgen också. Nu är det bara några tallrikar kvar som blivit smutsiga under dagen. I övrigt har jag lyckats hålla det någerlunda rent här hemma så det är inte så mycket att städa, dock finns det en del att tvätta.

Hade tänkt börja med min aktiva vila idag, men tar det nog imorgonbitti efter frukosten istället. Tror jag och Christian skulle åka iväg och fiska ikväll, om vi hinner det vill säga. Nu kanske jag ska ta och pyssla lite(?) göra klart någon fotobok eller göra ett halsband jag tänkt på ett bra tag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0