dagens uppdatering ,

Uppdatering tack!? Yes. Idag har jag varit på jobbet (kl6-11) för att sedan ta bussen hem, vilket resulterade i att jag var hemma strax efter 12.30. Helt tom i huvudet har jag varit idag och helt enkelt bara seg. Imorgon är jag ledig så då kan jag se till o få lite vettigt gjort här hemma. Somnade på soffan också, hade inte tänkt sova, MEN somnade när jag låg o tittade på TV. Nu är jag vaken i alla fall och ska snart väcka min kärlek så att vi kan laga lite mat.

Kvällen bjuder på en lugn hemmakväll skulle jag gissa på.
Jag har inte fått någon bra julkänsla, känns inte som om det är julafton om 2½ vecka. Helt otroligt. Nu är det ju grått och tråkigt ute igen, idag regnade det. Detta väder gör inte julkänslan bättre. Ska försöka ta mig iväg o julhandla lite någon dag, kanske tillsammans med Catherine... vad säger du Cat? :)
Funderar även på att koka lite knäck, kanske imorgon(?) och även ischoklad. Måste göra pepparkaksdeg också. Får ha julmusik på hög volym samtidigt som jag dricker lite glögg också, så kanske känslan kommer krypande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0