vinterland ,

Har precis ätit lunch. Christian ska gå ner till jobbet om bara några minuter, men jag kan sitta kvar och ta det lugnt i ungefär en timme till innan jag måste hoppa in i bilen och bege mig mot jobbet. Idag jobbar jag kl15-19.10 för att sedan åka hem, laga lite mat, titta på "bonde söker fru" och sedan gå o sova då jag imorgon jobbar 6-12, vilket betyder att klockan kommer att ringa vid 04.35 = TIDIGT!!

Det är fortfarande minusgrader här i Grycksbo/Falun, vilket betyder att det är vitt och fint ute. Det härliga vintervädret ska hålla i sig t.o.m. fredag vad jag har sett på vädret. Jag hoppas verkligen att det fortsätter vara minusgrader även under helgen och sedan under hela december.

Såg andra avsnittet av julkalendern imorse och min åsikt angående den sitter fortfarande kvar- den är inge vidare! Det är klart den skulle kunna vara sämre, MEN den lyckas inte nå upp till samma klass som julkalendern hade för några år sedan (inte förra året dock). Får se vad morgondagens avsnitt bjuder på. Då får jag däremot kolla på kvällstiden då jag är på jobbet kl:07.15

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: ja, den tomten är söt :)

2009-12-02 @ 21:53:43
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0