11.29

Idag var det ännu en födelsedag, fina Emma fyller år idag. GRATTIS!

Sedan kommer det besök hit idag. Familjen Andersson (den andra familjen Andersson = kusinerna) kommer hit idag för att säga grattis till min bror som fyllde år i fredags. Jag ska gratta honom imorgon tror jag, eftersom det blev lite problem med hans födelsedagspresent (a).

Någon dag här snart så ska jag även (som alltid) försöka komma igång ordentligt med vårsmyckena så att jag kan uppdatera hemsidan lite. Har lite idéer, men måste även se till att jag har materialet som behövs, annars måste det göras lite beställningar innan jag kan börja.
Skisserna har jag i alla fall kommit igång med. Alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0