Fredagen den 13:onde.

Idag, fredagen den 13onde februari är det två stycken töser som fyller år. Malin Andersson Nore, 19, och Josefin Granath, 21! Grattis grattis till er båda och hoppas ni får en kanondag trots datumet! :)

Utöver det så vet jag inte riktigt vad som händer idag. Jag är som sagt var hos min Christian uppe i Grycksbo. Vi har i alla fall packat en del idag, och igår var vi och kollade på tapeter till den nya lägenheten. Ja, vi ska ju flytta från en lägenhet till en annan i detta lilla område, ifrån en 1a till en 2a. Så idag har vi packat lite eftersom Christian måste flytta över allt till den lägenheten under nästa vecka, så får jag komma upp igen och hjälpa till med uppackning och så ska vi hjälpas åt att inreda lite. Sedan är det dags för mig att flytta hit. wiiiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0