S k ä r p n i n g ,

Nu måste jag ta och bättre mig med att uppdatera med lite smyckesbilder på denna sida. Jag har varit väldigt seg ett tag och inte lyckats sätta mig och göra lite vårsmycken. Sedan hade jag tänkt att beställa hem lite nytt material för att göra några snygga smycken, men jag har inte riktigt ekonomin till att beställa en massa fint material just nu. Men förhoppningsvis så snart snart snart ska jag göra det.

Imorgon åker jag iväg igen, till Christian, och jag kommer stanna i Grycksbo t.o.m. söndag! Hur mysigt som helst, men det betyder även att det kommer vara lite dålig uppdatering medan jag är borta. Nej, från och med nästa vecka ska jag minsann tillverka lite nya smycken och nya fina bilder kommer komma upp här på bloggen. Så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Anni

Sv:Vad kul. Jag önskar att fanns i Västerås.

2009-02-11 @ 16:51:59
URL: http://dicembergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0