återfunnen

Så var jag hemma i Lohärad igen, men det var inte roligt att åka ifrån min älskling idag. Fick en liten tår i ögat. Känslan av att vilka flytta dit växte sig ännu lite starkare. Härligt! :D
Nu är jag i alla fall hemma igen och har varit och tränat. Första stopp när man åter lyckats tagit sig till Norrtälje var minsann idrottshallen på Roden. träning, träning, träning. Det är nämligen träning imorn igen, och sedan på söndag är det säsongens första tävling. wiiee. Så får vi se hur det går. Innan det är träning imorn har jag lite tid hemma i lugn och ro och då funderar jag faktiskt på att få lite vettigt gjort. Jag SKA göra klart detta halsband som jag har velat med hur länge som helst, och en bild ska upp här! Sedan skulle jag behöva städa rummet. Fundera på hur jag ska designa om hemsidan (för julen är minsann över nu). Sortera upp vad det är för smycken jag har kvar för försäljning här hemma och sedan är det en massa annat. (usch, jag vill hem till Christian igen(a)).

Nej, nu ska jag ta en kvällsfika(?) och sedan ska jag sova. Det var visst mycket att göra imorgon innan jag beger mig iväg till Bosön, brumbrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0