framgång - det går framåt.

Idag åkte jag & min bror iväg för att jag skulle få lite hjälp att studera min skada, och till min glädje var skadan liten och jag kommer förhoppningsvis bli bra och kan springa snabbt snart igen (a), dock hjälper det inte inomhussäsongen något eftersom den är så kort. skit för det. Om 4-6 veckor kommer jag i alla fall TROLIGEN kunna springa snabbt igen, wiiiee! Men lite deppig är jag fortfarande för att det var tvungen att brista i första tävlingen, jag hade faktiskt fått kunna tävla fram till DM iaf.

Sen när jag kom hem idag visade det sig att det log ett paket med lite pärlor i brevlådan, vilket betyder att jag ska sätta mig och börja göra beställningssmyckena. Trevligtrevligtrevligt.

Kommentarer
Postat av: Louise

Klart att vi ska göra tjejen. När kan du?! ;)

2009-01-14 @ 20:32:33
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0