upp & gå igen.

Kl:14.05 idag, 48h efter skadetillfället, kastade jag bort kryckorna och började med min rehab. Det var enkla övningar så som att gå i sidled som gällde och det gick bra, vilket känns väldigt skönt. Jag får gå försiktigt och tänka på att inte stödja mig för mycket på fel ben så är det ingen fara. Förhoppningsvis kommer rehaben gå riktigt bra, men det gäller på att inte springa snabbt för tidigt & göra för hastiga rörelser med min skadade muskel (a).

Annars idag så har jag fått lite smyckesdelar till beställningen på en födelsedagspresent jag har. Resten av mina delar kommer förhoppningsvis imorgon så att jag kan börja. Jag hade även beställt lite presentkartonger som kom med paketet idag. Riktigt fina! Så nöjd. Jag slänger väl upp en bild på de senare.

Nu när jag även får sitta här vid datorn igen ska jag börja göra lite skisser för vårsmyckena, samt planera hur jag ska göra om hemsidan tills det att sidan Kajsa jobbar med är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0