återhämtningsdagen ,

Till min stora gläjde tror jag faktiskt att jag är frisk igen och ska därmed träna imorgon. Nu håller jag tummarna för att jag inte ska bli sjuk på nytt när jag börjar träna. Idag har varit en riktig segdag, men kände inte för att rusa omkring och få massor av saker gjort då jag verkligen vill hålla mig frisk. Idag är en återhämtningsdag, så att jag ska bli helt och håller frisk igen, och jag sitter nu och kollar på TV och äter "Kina-snacks". mums! Har även suttit och pysslat ett bra tag, samt spelat sims. Ska ta och beställa lite nya basmaterial till min smyckestillverkning så att jag kan sätta igång med det ordentligt också. Har även pratat med Kajsa om att vi ska fixa klart hemsidan så att den kan komma upp igen. Nu ska jag fortsätta pyssla. Yey!

Föresten, GRATTIS till Catherine som fyller år idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0